تیتر امروز

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید
برنامه تاریخ شفاهی دیدارنیوز در گفتگو با یک کهنه دیپلمات (بخش اول)

فریدون مجلسی: گفتند صلاحیت ندارید و شامل پاکسازی شده‌اید

در قسمت اول گفتگو با فریدون مجلسی به زندگی خصوصی‌اش از کودکی تا استخدام او در وزارت امور خارجه پرداختیم. در دقایق پایانی از این قسمت، مجلسی از شرایط سخت کارکردن با روسای انقلابی خود می‌گوید.

وزیر کشور آخرین وضعیت چهارمحال و بختیاری در مقابله با کرونا  را پیگیر شد

وزیر کشور روز جمعه در طلیعه سال ۱۳۹۹ در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری، آخرین وضعیت این استان در خصوص مقابله با ویروس  کرونا را پیگیری کرد.

کد خبر: ۵۵۹۸۳
۱۷:۰۶ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز: به گزارش ایرنا، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» در این تماس تلفنی با اقبال عباسی، با تاکید بر اهمیت بحث پیشگیری در مقابله با شیوع ویروس کرونا  اظهار داشت: نیاز است از کادر درمانی برای اتخاذ تصمیم‌های به هنگام و اثربخش در بحث مبارزه با این ویروس به صورت ویژه قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: خدمات‌رسانی به مبتلایان به ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع آن باید در اولویت قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این تماس تلفنی با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا گفت: این استان نسبت به سایر استان‌ها در وضعیت خوبی در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس قرار دارد.

اقبال عباسی تصریح کرد: کادر درمانی این استان ایثارگرانه به بیماران مبتلا به کرونا ویروس خدمت‌رسانی می‌کنند و تلاش می‌شود، هیچ‌گونه مشکلی از نظر کمبود تجهیزات و وسایل حفاظتی برای این قشر به وجود نیاید.

وی خاطرنشان کرد: تمام اعضای ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند و جلسات کمیته‌های این ستاد به‌طور منظم در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، بنا بر آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استا تاکنون ۶۱ بیمار مبتلا شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده، ۴۵ نفر بهبود یافته و مابقی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

ویروس کرونا ،کووید ۱۹ نام دارد،این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی